ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ!

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1.Πόσο άμεσα κλείνεται το ραντεβού της επίσκεψης;

Το ραντεβού προγραμματίζεται την ώρα που επιθυμεί ο πελάτης κατόπιν συνεννοήσεως.

2.Πότε είναι έτοιμα τα αποτελέσματα εργαστηριακών εξετάσεων;

Ο χρόνος αναμονής των αποτελεσμάτων εξαρτάται από το είδος της εξέτασης και αρχίζει το λιγότερο από δύο ώρες όπου και δίνονται προφορικά. Η ενημέρωση γίνεται προφορικά, γραπτά, ηλεκτρονικά.
3.Πόση ώρα μένει ο νοσηλευτής στο σπίτι;
Ο νοσηλευτής-τρια παραμένει στο σπίτι  όση ώρα χρειάζεται για την υπηρεσία που εκλήθη.
4.Συμμετέχουν ταμεία;
Υπάρχουν ταμεία που είναι συμβεβλημένα. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό μας κέντρο.
5.Μπορώ να ξέρω ποιος νοσηλευτής-τρια θα έρθει;
Σε συνεννόηση με το τηλεφωνικό μας κέντρο έρχεται στο σπίτι σας   νοσηλευτής-τρια που ανήκει στο δυναμικό προσωπικό της εταιρείας μας και θα ξέρετε από πριν ποιος θα είναι ή μπορείτε να επιλέξετε.
6.Οι νοσηλευτές-τριες έχουν πτυχίο και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος;
Οι νοσηλευτές-τριες είναι πτυχιούχοι ανώτερης (ΤΕΙ) και ανώτατης (ΑΕΙ) εκπαίδευσης.
7.Εάν έχω τα υλικά, πληρώνω λιγότερα;
Ρωτήστε το τηλεφωνικό κέντρο αν συμπεριλαμβάνονται τα υλικά για να αφαιρεθούν.
8.Έχετε αποκλειστικές;
Παρέχουμε υπηρεσίες αποκλειστικών (π.χ. τοπική καθαριότητα, μπάνιο-ατομική υγιεινή κτλ) αλλά οι νοσηλευτές-τριες παραμένουν στον χώρο όσο χρειάζεται η εκάστοτε νοσηλεία.

9.Είναι έμπειροι οι νοσηλευτές-τριες;
Oι ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ επιμένουν και διατηρούν μόνο έμπειρο προσωπικό και προσεγγίζουν με γνώση και ευαισθησία το κάθε περιστατικό.

10.Αλλάζουν οι τιμές το Σάββατο και τις αργίες;
Όχι, οι τιμές παραμένουν οι ίδιες χωρίς να επιβαρύνονται από τις αργίες. 

Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό μας κέντρο για περισσότερες διευκρινήσεις και υπηρεσίες.